
កម្មវិធី Adobe Reader គឺកម្មវិធីដ៏តូចមួយរបស់ក្រុមហ៊ុន Adobe ដែលវាអាចអោយយើងប្រើវាសំរាប់បើកនៅឯកសារ
ដែលយើងបានរក្សារវាទុកបែបជាលក្ខណៈជា PDF ហើយវាមានភាពងាយស្រួលក្នុងការប្រើប្រាស់និងរហ័យដែលអោ
យើងអាចគ្រប់គ្រង់កម្មវិធីរបស់យើងបានយ៉ាងល្អនៅពេលដែលយើងប្រើវាក្នុងពេលដែលយើងប្រញាប់។ ហើយយើង
ក៏អាចកែប្រែវាបានយ៉ាងងាយៗ។ ហើយរបៀបក្នុងការប្រើប្រាស់និងការតំឡើងវាងាយស្រួលស៊ីមេតិចដើររហ័យដែល
ពេញនិយមបំផុតសំរាប់អ្នកដែលត្រូវការបង្រៀនតាម Slide ហើយវាអាចរក្សាភាពដើមរបស់ឯកសាររបស់គ្រប់ពេល
។ ដោយយើងបានដឹងនៅពេលដែលយើងសរសេរអត្តបទមួយហើយយើងយកវាទៅ Print នៅពេលដែលយើងយ
កវាដែលជា File Word គឺឯកសាររបស់យើងនិងមានភាពរញេរញៃរ។ ដូចនេះពេលយើងរក្សាវាជា File PDF គឺវា
ងាយស្រួលក្នុងការយកវាទៅប្រើក្នុងកុំព្យូទ័រមួយផ្សេងទៀត។
របៀបតំឡើងកម្មវិធី
1. យើងចូលទៅកាន់កម្មវិធី Adobe Reader 10.0 ហើយម៉ៅស្តំាយកពាក្យ Run Administrator ហើយចុច Yes

2. បន្ទាប់មកវានិងបង្ហាញផ្ទាំងមួយថ្មីគឺយើងត្រូវការអោយវាដើរអោយចប់

3. ពេលនេះយើងត្រូវចុចលើពាក្យ Next រួចចុចលើពាក្យ Install រួចរង់ចាំអោយវាដើរចប់ជាការស្រេចនិងចុច Finish
ការប្រើប្រាស់ Adobe Reader 10.0
ពេលតំបូងគឺយើងម៉ៅស្តាំលើឯកសាររបស់យើងជា File PDF នោះហើយចុច Open ពេលនោះវានិងលោតផ្ទាំងមួយ
យើងចុចលើពាក្យ Accept ជាការស្រេច។
Click here to Download